حرکاتی برای رفع درد قوس ‌کف پا

حرکاتی برای بهبود درد قوس ‌کف پا

درد قوس ‌کف پا,بیماری درد قوس ‌کف پا,درد قوس ‌کف پا در بارداری,علائم درد قوس ‌کف پا,درمان درد قوس ‌کف پا,درمان درد قوس ‌کف پا با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان درد قوس ‌کف پا,درد قوس ‌کف پا را چگونه درمان کنیم,درد قوس ‌کف پا در کودکان,درد قوس ‌کف پا در بزرگسالان,درد قوس ‌کف پا در نوزادان,درد قوس ‌کف پا در بهار,درد قوس ‌کف پا در تابستان,درد قوس ‌کف پا در پاییز,درد قوس ‌کف پا در زمستان,آشنایی با درد قوس ‌کف پا,همه چیز در مورد درد قوس ‌کف پا,درد قوس ‌کف پا واگیردار است,درد قوس ‌کف پا و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان درد قوس ‌کف پا

حرکاتی برای بهبود درد قوس ‌کف پا

به گزارش بی اس ام اس : قوس کف پا گاهی اوقات به دنبال فعالیت‌هایی چون دویدن، پیاده‌روی، کوهنوردی و پرش دچار درد می‌شود.افرادی که کف پایشان صاف است احتمال بیشتری برای دچار شدن به این حالت دارند. درد قوس کف پا معمولا به آرامی تظاهر پیدا می‌کند، اما اگر رباط‌ها دچار کشیدگی شوند فرد با درد قوس کف پای ناگهانی مواجه می‌شود. در این حالت فرد در طول قوس کف پا دردی را احساس می‌کند. برای کاهش درد می‌توانید روی پای خود کمپرس سرد بگذارید و از حرکات زیر نیز استفاده کنید.

حرکت اول:
پاشنه خود را روی زمین قرار دهید و سعی کنید با انگشتان خود حوله‌ای را از روی زمین بلند کنید و بعد آن را رها کنید. این حرکت را 20 ـ 10 مرتبه تکرار کنید. وقتی این کار برای شما ساده‌تر شد با قرار دادن اجسامی روی حوله وزن آنرا بیشتر کنید.

رفع درد قوس کف پا

حرکت دوم:
یک قوطی نوشابه خنک را زیر پای خود قرار داده و از پاشنه تا قوس کف پا آن را زیر پای خود بغلتانید. این کار را برای مدت 5ـ3 دقیقه ادامه دهید.

حرکت سوم:
بنشیند و پای خود را دراز کنید. قسمت میانی کشی که مخصوص ورزش‌های نرمشی طراحی شده را از زیر پنجه پا عبور داده و دو سر آن را در دست بگیرید. به آهستگی پنجه خود را به سمت پایین فشار دهید. طوری که کشش کش را احساس کنید. این حرکت را 10 مرتبه در 3 نوبت انجام دهید.

حرکت چهارم:
مطابق حرکت قبل روی زمین بنشینید. این بار دو سر کش را به جای آن که در دست بگیرید به نقطه‌ای در مقابل کف پای خود ببندید. سپس انگشتان خود را به سمت خودتان حرکت دهید. این حرکت را در 3 نوبت 10 مرتبه‌ای تکرار کنید.

حرکاتی برای رفع درد قوس ‌کف پا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.