لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که بخواهید آهنگ پیشواز ایرانسل حذف کنید

بعضی از آهنگ های پیشواز ایرانسل خودبخود تمدید می شن که ضرورت آموزش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل را بیشتر می کنند

بعضی از افراد دوست دارند آهنگ پیشواز ایرانسلشان را به روز کنند و میخواهند نحوه لغو آهنگ پیشواز ایرانسل را بدانند.

  حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

برای حذف آهنگ پیشواز ایرانسل ، لازم است که کد آهنگ مربوطه را داشته باشید و کد زیر را از طریق خط ایرانسل مورد نظر وارد نمایید

*۷۷۷*۵*کد آهنگ پیشواز مورد استفاده#ok

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

و یا اینکه برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل مورد نظر عبارت HZکد آهنگ مورد نظر را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.

به عنوان مثال برای حذف آهنگ پیشواز با کد آهنگ 69425 پیام کوتاه زیر را به 7575 ارسال کنید

HZ69425

در صورتی که کد آهنگ انتخابی خود را فراموش کرده اید. می توانید کد زیر را وارد نمایند و کد آهنگ در حال پخش است را دریافت نمایند

*۷۷۷*۲ #[yes/OK]

غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

نکته مهم : در صورتی که کد حذف آهنگ پیشواز جواب نداد بین HZ و کد آهنگ یک فاصله بگذارید. یعنی به این صورت: HZ 69425

یک راه آسانتر نیز هست و آن این است که اگر می خواهید به صورت کلی سرویس پخش آهنگ پیشواز را غیرفعال کنید، می توانید عبارت ENS را به 7575 پیامک کرده تا هم سرویس پیشواز و هم آهنگ پیشواز را غیرفعال کنید. در این روش حتی نیازی به دانستن کد آهنگ نیز ندارید.

نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

برای اینکه عملیات غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل را بخواهید انجام بدید باید کد آهنگ پیشواز خود را بدانید

برای این کار به طریق زیر عمل می کنید

2#*777*

بعد دگمه سبز رو می زنید و کد براتون ارسال میشه

پس تا اینجای کار یاد گرفتیم چطوری کد آهنگ پیشوازمون را پیدا کنیم

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل | لغو آهنگ پیشواز ایرانسل | غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

تبخال

تبخال+درمان تب خال

تبخال لب,تبخال لب به انگلیسی,تبخال لب در دوران بارداری,تبخال لب و ایدز,تبخال لب درمان,تبخال لب در بارداری,تبخال لب در حاملگی,تبخال لب در کودکان,تبخال لب و درمان,تبخال لب چیست,تبخال تناسلی,تبخال تناسلی عکس,تبخال تناسلی مردان,تبخال تناسلی در زنان,تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی و بارداری,تبخال تناسلی در دهان,تبخال تناسلی ویکی,تبخال تناسلی لب,تبخال تناسلی درمان,تبخال دهان,تبخال دهانی,تبخال دهانه رحم,تبخال دهان در کودکان,تبخال دهانی,تبخال دهان در بارداری,تبخال دهانی کودکان,تبخال دهان کودکان,تبخال دهان کودک,تبخال دهانی در کودکان,تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی در مردان عکس,درمان تبخال تناسلی در مردان,علائم تبخال تناسلی در مردان,علت تبخال تناسلی در مردان,عوارض تبخال تناسلی در مردان,تبخال ناحیه تناسلی در مردان,درمان تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی مردان,تبخال چیست,تبخال چیست,علت تبخال چیست,دلیل تبخال چیست؟,تبخال تناسلی چیست,تبخال چشمی چیست,درمان تبخال چیست,تبخال نشانه چیست؟,داروی تبخال چیست,تبخال مغزی چیست؟,تبخال تناسلی عکس,عکس تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی با عکس,عکس تبخال تناسلی زنان,عکس تبخال تناسلی در زنان,عکسهای تبخال تناسلی,عکسهای تبخال تناسلی در زنان,عکس تبخال تناسلی مردان,تبخال چشم,تبخال چشمی,تبخال چشمی چیست,تبخال چشمی,تبخال چشم چیست,تبخال چشم درمان,درمان تبخال چشمی,علائم تبخال چشمی,تبخال در چشم,تبخال زیر چشم,تبخال تناسلی زنان,تبخال تناسلی زنان,تبخال تناسلی زنانه,تبخال تناسلی زنان چیست,بیماری تبخال تناسلی زنان,تبخال تناسلی زن,تبخال ناحیه تناسلی زنان,عکس تبخال تناسلی زنان,تبخال تناسلی در زنان باردار,درمان تبخال تناسلی زنان,تبخال بینی,تبخال بینی در بارداری,تبخال بینی,درمان تبخال بینی,تبخال روی بینی,تبخال داخل بینی,تبخال در بینی,علت تبخال بینی,تبخال درون بینی,تبخال توی بینی

تبخال,تبخال لب,تب خال دهنی,درمان تبخال,درمان سریع تب خال لبتبخال یک بیماری ویروسی(هرپس سیمپلکس) است که مشخصه‌ی آن معمولاً دانه‌ی قرمز رنگ و تاول‌های کوچک است و بیشتر در ناحیه لب، لثه و یا در زبان بوجود می‌آید.سوزش و خارش نیز از علائم آن هستند و باید توجه داشت که لمس آن موجب انتقال ویروس می‌شود.عوامل بروز این بیماری؛ استرس، هیجان، مصرف بی‌رویه‌ی بعضی از خوراکی‌ها، سرماخوردگی، آنفولانزا، فشارهای روحی و روانی، قاعدگی، سوء تغذیه و قرار گرفتن در معرض نور خورشید.درمانی برای این بیماری وجود ندارد و متخصصان فقط داروهای ضدویروسی (مثل آسیکلوویر) را تجویز می‌کنند که سرعت بهبودی آن بالا رود. نکته قابل توجه اینجاست که گاهی همین دارو موجب بروز حساسیت پوستی می‌شود.

تبخال,تبخال لب,تب خال دهنی,درمان تبخال,درمان سریع تب خال لب

اما بهتر است درمان آن از راه طب‌سنتی باشد. یکی از روش‌های درمان تبخال دهانی، شستن محل آن با عصاره و یا جوشانده‌ی ریشه‌ی گیاه جعفری است. برگ زیتون نیز به دلیل خاصیت ضدالتهابی و ضدویروسی که دارد می‌تواند بهترین داروی طبیعی برای درمان بیماری‌های پوستی ویروسی مانند تبخال باشد.برای از بین بردن خارش آن نیز می‌توان از روغن گل راعی استفاده کرد. بصورتی که پنبه‌ای را به این روغن و یا اسانس بدون افزودنی آن آغشته کرده و روی محل تبخال گذاشته شود.با استفاده از روغن چای طبیعی نیز می‌توان از انتقال آن به سایر نقاط بدن جلوگیری کرد. به طوریکه باید آن را بدون افزودنی روی تبخال زد.بعلاوه می‌توان سیب پوست کنده و رنده شده را با یک قاشق عسل مخلوط و به مدت سه تا چهار روز میل کرد.گل همیشه بهار، گذاشتن یک حبه زیر به مدت ده دقیقه روی تبخال، گذاشتن گیاه اسطوخدوس به مدت یک هفته روی تبخال، مایعات خنک، بستنی، سیب‌زمینی، کاهش فشار عصبی و استرس و کمپرس یخ هم برای درمان این بیماری مفید است.

تبخال,تبخال لب,تب خال دهنی,درمان تبخال,درمان سریع تب خال لب

باید توجه کرد که مصرف خوراکی‌هایی مثل انواع شکلات، کاکائو، آجیل، گندم، عدس، بادام زمینی، انواع سس، غذاهای حاضری و سرخ کردنی، کره بادام زمینی و جو باعث تحریک بیماری تبخال می‌شود و باید از خوردن آن‌ها در هنگام ابتلا جلوگیری کرد. اگر تبخال روی بینی و در نواحی نزدیک به چشم بروز کرده باشد، تبخال بزرگ باشد و قرمزی آن دارای کانون‌های عفونی و چرکی باشد، فرد مبتلا با حالت افزایش حرارت بدن و تب و لرزه همراه باشد، بجای روطبت و ترشحات معمول سطحی چروک خورده داشت، با سردرد و دردهای عضلانی همراه باشد و یا اینکه ضایعات پوستی مثل تبخال در ناحیه تناسلی دیده شود، باید سریعاً به پزشک مراجعه و از هرگونه خوددرمانی پرهیز کرد.از تماس فیزیکی با افرادی که ضایعات فعال دارند خودداری شود.

تبخال,تبخال لب,تب خال دهنی,درمان تبخال,درمان سریع تب خال لب

افراد مبتلا جهت جلوگیری از انتشار و افراد سالم جهت جلوگیری از ابتلا، دستان خود را مرتب بشویند.

تبخال

11 دلیل رایج دل‌درد

11 دلیل رایج دل‌درد

دل‌درد,بیماری دل‌درد,دل‌درد در بارداری,علائم دل‌درد,درمان دل‌درد,درمان دل‌درد با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان دل‌درد,دل‌درد را چگونه درمان کنیم,دل‌درد در کودکان,دل‌درد در بزرگسالان,دل‌درد در نوزادان,دل‌درد در بهار,دل‌درد در تابستان,دل‌درد در پاییز,دل‌درد در زمستان,آشنایی با دل‌درد,همه چیز در مورد دل‌درد,دل‌درد واگیردار است,دل‌درد و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان دل‌درد

درمان دل درد, کیسه صفرا

به گزارش بی اس ام اس دل‌درد و دل‌پیچه از آن دست مشکلاتی هستند که زندگی را برای هر انسانی تیره‌ وتار می‌کند. برای برطرف‌کردن و درمان این مشکل در گام اول باید دلیل اصلی آن مشخص شود. دل‌درد به دلایل متعددی بروز می‌کند و تقریبا تمام اعضای داخل شکم، از روده‌های کوچک و بزرگ گرفته تا کبد، پانکراس، کلیه‌ها، طحال و کیسه صفرا، در آن دخیل هستند. در این مطلب دلایل رایج دل‌درد را بررسی می‌کنیم.

دل‌درد ناشی از عدم‌تحمل لاکتوز
بنا به گزارش موسسه ملی دیابت، بیماری‌های کلیوی و گوارشی ایالات متحده آمریکا، حدود 65 درصد مردم جهان به مشکل عدم‌تحمل لاکتوز مبتلا هستند. افرادی که این مشکل را دارند بعد از مصرف شیر و محصولات لبنی دچار نفخ، گاز، اسهال، یبوست، کرامپ‌های عضلانی و… می‌شوند. به طور کلی مشکل عدم‌تحمل لاکتوز به دلیل کمبود لاکتاز (که از طریق روده کوچک تولید می‌شود و به هضم غذا کمک می‌کند) یا به دلیل جذب نامناسب لاکتوز ایجاد می‌شود. بهترین روش مقابله با این مشکل و دل‌درد ناشی از آن پرهیز از مصرف لبنیات مانند شیر، پنیر و کره است. در این صورت لازم است برای جذب کلسیم لازم مواد غذایی دیگر مانند سبزیجات برگ‌دار، بادام و… را جایگزین کرد.

دل‌درد ناشی از عدم‌تحمل گلوتن
در بیماری عدم‌تحمل گلوتن، فرد به پروتئین موجود در گندم، جو و چاودار حساس می‌شود. این مشکل نباید با بیماری کولیاک اشتباه گرفته شود. این بیماری ناشی از عکس‌العمل دستگاه ایمنی بدن به گلوتن است که ممکن است به جداره‌های روده کوچک آسیب بزند و مانع جذب مواد مغذی شود. در این صورت حتی دریافت میزان اندکی گلوتن نیز باعث بروز دل‌دردهای شدید می‌شود. اما افرادی که دچار مشکل عدم‌تحمل گلوتن هستند، بعد از مصرف محصولات غذایی حاوی گندم، جو یا چاودار دچار مشکلاتی مانند کرامپ‌های دردناک در شکم، نفخ، گاز، اسهال، یبوست و خستگی می‌شوند.

دل‌درد ناشی از التهاب پانکراس یا لوزالمعده
التهاب لوزالمعده (غده پهن واقع در قسمت فوقانی شکم و پشت معده) باعث بروز دل‌درد، سوزش یا پیچش‌های شدید در شکم و به سمت کمر می‌شود و با علائم دیگری مانند حالت تهوع شدید و حتی استفراغ همراه است. به عقیده محققان بیمارستان هنری فورد دیترویت آمریکا، زیاده‌روی در مصرف الکل عامل اصلی پانکراتیت حاد و مزمن است. توجه داشته باشید که امکان دارد این دو بیماری به درمان‌ها پاسخ ندهند و کشنده شوند.

درمان دل درد, کیسه صفرا

دل‌درد ناشی از آندومتریوز
آندومتریوز یک بیماری دردناک رحمی است که خانم‌ها را مبتلا می‌کند. این بیماری زمانی بروز می‌کند که سلول‌های جداره رحم به سمت مناطق خارجی لگن حرکت می‌کنند و باعث بروز کرامپ‌های دردناک عضلات شکمی، قاعدگی‌های نامنظم، قطع خونریزی و حتی ناباروری می‌شود. برای تشخیص این بیماری به سونوگرافی لگن نیاز است. در صورت تشخیص بیماری، داروهای لازم از قبیل مسکن‌ها، درمان‌های هورمونی و در برخی موارد جراحی لازم ‌است.

دل‌درد ناشی از اولسرها یا زخم‌های گوارشی
بر اساس بررسی‌های انجام‌شده در آمریکا مشخص شده است که حدود 10 درصد آمریکایی‌ها در طول زندگی خود دچار مشکل اختلالات معده و دئودونوم (زخم‌های معده، دوازدهه، گاستریت) می‌شوند. زخم‌های گوارشی معمولا دردهای شدید و گزنده‌ای در شکم ایجاد می‌کنند. این درد غالبا بعد از خوردن غذا و زمانی که دراز کشیده‌اید بیشتر می‌شود و روی معده فشار می‌آورد. در برخی موارد وجود عفونت باکتریایی، مصرف برخی از داروها مانند آسپرین، مصرف الکل و دخانیات باعث افزایش اسید معده می‌شود و دلیل اصلی زخم معده است.

دل‌درد ناشی از سنگ کیسه صفرا
سنگ‌های کیسه صفرا باعث بروز التهاب‌های دردناک شکمی می‌شوند، چون این سنگ‌ها که همان سنگ‌های ریز و سفت حاصل از کلسترول و رنگدانه‌ها هستند در کیسه صفرا جمع و باعث انسداد مجاری صفراوی می‌شوند کیسه صفرا ارگانی واقع در زیر کبد است که وظیفه تولید صفرا برای هضم مواد چرب را برعهده دارد. در صورت بروز سنگ کیسه صفرا بیمار درد شدیدی در قسمت راست و فوقانی شکم احساس می‌کند که معمولا بعد از خوردن غذای سنگین و چرب نیز بیشتر می‌شود. توجه داشته باشید که مواد غذایی چرب و چاقی از جمله عوامل اصلی بروز سنگ کیسه صفرا هستند. البته نباید از عوامل ژنتیک، تولید استروژن، دیابت و کاهش وزن شدید و ناگهانی غافل شد.

درمان دل درد, کیسه صفرا

دل‌درد ناشی از دیورتیکولیت
دیورتیکولیت التهاب دردناک یا تشکیل آبسه در حفره‌های دیواره کولون یا دیورتیکول است. وقتی موادی مانند مدفوع از روده عبور می‌کند این کیسه‌های کوچک مسدود و حجیم می‌شوند. دیورتیکولیت خود را با علائمی مانند گرفتگی‌های عضلانی دردناک، خونریزی مقعد، مدفوع خونی و آبسه نشان می‌دهد. در موارد شدید این بیماری، پزشک متخصص اقدام به عمل جراحی می‌کند.

دل‌دردهای ناشی از وجود انگل‌ها
اگر عادت دارید زیاد در آب دریاچه یا استخر شنا کنید، بیشتر در معرض انگل‌هایی قرار می‌گیرید که باعث بروز دل‌درد، کرامپ‌های دردناک عضلات شکم، نفخ، اسهال، حالت تهوع، گاز و اختلالات گوارشی می‌شوند. بنا به گزارش مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های ایالات متحده آمریکا (CDC) انگل‌هایی مانند ژیاردیا، بعد از چند روز تا یک هفته از آلودگی در مجاری گوارشی مستقر می‌شوند. حواس‌تان باشد که مصرف آب‌های آلوده، نوشیدنی‌های غیرپاستوریزه مانند سرکه سیب غیرپاستوریزه یا مصرف مواد غذایی آلوده و نپخته ممکن است شما را در معرض انگل‌ها قرار دهد.

دل‌دردهای ناشی از سندرم روده تحریک‌پذیر
سندرم روده تحریک‌پذیر باعث بروز کرامپ‌های عضلات شکمی، یبوست و در پی آن اسهال می‌شود و علائم دیگری مانند گاز و نفخ شدید نیز ایجاد می‌کند.متخصصان می‌توانند این بیماری را بعد از غربالگری (به منظور حذف احتمال بیماری‌های التهابی مزمن روده) تشخیص دهند. این بیماری‌ها شامل بیماری‌هایی مانند کولیت زخمی یا بیماری کرون هستند که ممکن است باعث بروز التهاب، زخم و انسدادهای دردناکی در مجاری گوارشی شوند. توجه داشته باشید که بیماری‌های التهابی مزمن روده با سندرم روده تحریک‌پذیر متفاوت است. به عقیده محققان مایوکلینیک، سندرم روده تحریک‌پذیر با حذف برخی مواد غذایی و مصرف مسکن‌ها قابل‌کنترل است؛ اما بیماری‌های التهابی مزمن روده باعث بروز خستگی، سوءهاضمه، کاهش وزن شدید، خونریزی‌های مقعدی، عفونت و در موارد شدیدتر سرطان‌هایی مانند سرطان کولون می‌شود.

دل‌دردهای ناشی از ریفلاکس معده به مری
وقتی دریچه معده دچار مشکل شود اسید آن به سمت مری می‌رود و مشکل ریفلاکس معده به مری بروز می‌کند. در واقع با شل‌شدن اسفنکتر، محتویات معده به داخل مری می‌رود و باعث سوزش معده و درد در قفسه سینه می‌شود و دل‌درد ایجاد می‌کند. ریفلاکس معده با مصرف برخی مواد غذایی بویژه مواد غذایی چرب تشدید می‌شود. اما می‌توان علائم آن را با مصرف داروهای ضداسید و آنتی‌هیستامین‌های H2 و همچنین کنترل وزن، اصلاح تغذیه و خودداری از پرخوری کنترل کرد.

دل‌دردهای ناشی از مسمومیت غذایی
مسمومیت غذایی بسرعت روی دستگاه گوارشی تاثیر می‌گذارد. این مشکل با ورود باکتری‌هایی مانند سالمونلا یا ویروس بروز می‌کند و بسرعت علائمی مانند دل‌درد، نفخ، گاز، کرامپ‌های عضلانی، حالت تهوع، اسهال و استفراغ ایجاد می‌کند. علائم مسمومیت غذایی معمولا با علائم گاستروآنتریت اشتباه گرفته می‌شود. اما باید بدانید مسمومیت غذایی معمولا بعد از چند روز یعنی وقتی ماده غذایی مسموم از لوله گوارشی دفع شود از بین می‌رود. البته مسمومیت غذایی در بین سالمندان، بچه‌های کم سن‌ و سال و افرادی که دستگاه ایمنی ضعیفی دارند، جدی و حتی کشنده است و باید هرچه سریع‌تر تحت درمان قرار بگیرند.
منبع:jamejamonline.ir

11 دلیل رایج دل‌درد

همه چیز درباره خرفه

همه چیز درباره خرفه

خواص خرفه,فواید خرفه,خرفه درمانی,خاصیت خرفه,خواص خرفه درمانی,خواص خرفه برای پوست,خواص خرفه برای مو,خواص خرفه برای جوانی,خواص خرفه برای بارداری,خواص خوردن خرفه,فواید خرفه خام,فواید خرفه پخته

همه چیز درباره خرفه

به گزارش بی اس ام اس : خرفه گیاهی یک ساله با برگ های ضخیم و آبدار به رنگ سبز و ساقه هایی قرمزرنگ است و گل های کوچک و سفیدرنگی تولید می کند که به تخم های ریز و سیاهی تبدیل می شود.این گیاه علفی به محیطی با نور زیاد و دمای ۲۵درجه سانتی گراد نیاز دارد. خاک مناسب برای رشد و پرورش آن مخلوطی از خاک باغچه، رس و مقداری ماسه است. بذر خرفه را باید در فاصله ماه های اردیبهشت تا تیر در باغچه یا گلدان بکارید و چون این گیاه به آب فراوان نیاز دارد، باید به صورت مرتب و منظم آبیاری شود. از نظر طب سنتی طبیعت خرفه سرد است. حضرت امام جعفرصادق(ع) فرموده اند: گیاهی بر زمین خوب تر و نافع تر از خرفه نروییده است و این سبزی مادرم زهرا(س) است.خرفه به دلیل طبیعت سرد برای تسکین عطش بسیار مفید است. به ویژه با ورود به ماه مبارک رمضان شما  را به خوردن این سبزی مفید در افطار و سحر توصیه می کنیم.

منبع:topforum.ir

همه چیز درباره خرفه

دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس

دانلود آهنگ جدید حامد شمس بنام بتاب بر من با کیفیت بالا در سایت بکوب

آهنگ بتاب بر من از حامد شمس,دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس,دانلود آهنگ جدید حامد شمس بنام بتاب بر من,آهنگ جدید حامد شمس بنام بتاب بر من,بتاب بر من حامد شمس,آهنگ بتاب بر من حامد شمس,دانلود آهنگ بتاب بر من حامد شمس,دانلود آهنگ جدید بتاب بر من حامد شمس,موسیقی زیبای بتاب بر من حامد شمس,اهنگ جدید حامد شمس

دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس

دانلود آهنگ غمگین بتاب بر من از حامد شمس با اهنگسازی و میکس حامد شمس و تنظیم ومستر محمد فلاح

برای دانلود این آهنگ زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ غمگین بتاب بر من از حامد شمس

باز امشب بی تابم از غم تو من بی خوابم

من بی تو خاموشم بتاب بر من بگیر در آغوشم

ببار ابرک من بتاب بر شب من

اگر مرا اسیر کوهت دانی

مرا اگر به جستجویت خوانی بیا ببین چه بی قرارم

رهی بجز سفر ندارم چه آرزویی بهتر از تو

به سمت خود روانه ام کن مرا اسیر خانه ات کن

چه سایه بانی بهتر از تو

ببار ابرک من بتاب بر شب من

دانلود آهنگ جدید حامد شمس به نام بتاب بر من

باز امشب بی تابم از غم تو من بی خوابم

من بی تو خاموشم بتاب بر من بگیر در آغوشم

ببار ابرک من بتاب بر شب من

اگر مرا اسیر کوهت دانی

مرا اگر به جستجویت خوانی بیا ببین چه بی قرارم

رهی بجز سفر ندارم چه آرزویی بهتر از تو

به سمت خود روانه ام کن مرا اسیر خانه ات کن

چه سایه بانی بهتر از تو

ببار ابرک من بتاب بر شب من

حامد شمس از خواننده های خوب و با آینده ایران است

دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس


گیاهان دارویی مفید برای دستگاه گوارش

گیاهان دارویی مفید برای دستگاه گوارش

خواص گیاهان دارویی,فواید گیاهان دارویی,گیاهان دارویی درمانی,خاصیت گیاهان دارویی,خواص گیاهان دارویی درمانی,خواص گیاهان دارویی برای پوست,خواص گیاهان دارویی برای مو,خواص گیاهان دارویی برای جوانی,خواص گیاهان دارویی برای بارداری,خواص خوردن گیاهان دارویی,فواید گیاهان دارویی خام,فواید گیاهان دارویی پخته

گیاهان دارویی مفید برای دستگاه گوارش

به گزارش بی اس ام اس : اسفرزه به عنوان ملین، سنا به عنوان مسهل، شیرین‌بیان و بابونه به عنوان ضد زخم معده و ضد التهاب و نعنا به عنوان ضد نفخ برای کارکرد و تنظیم دستگاه گوارش مفید هستند.دستگاه گوارش سالم، تضمین کننده سلامت افراد است. اختلال در این روند نه تنها بدن را از مواد مغذی محروم می‌کند بلکه باعث تجمع مواد زائد در بدن می‌شود که در این میان برخی گیاهان با خواص دارویی برای رفع مشکلات دستگاه گوارش مفید هستند.

گیاهان دارویی مفید برای دستگاه گوارش

1- اسفرزه؛ ضد یبوست

دانه‌های اسفرزه به علت وجود لایه موسیلاژی به عنوان ملین و برطرف کننده ناراحتی‌های ناشی از بواسیر مطرح است.مهمترین اثر اسفرزه رفع یبوست است که برای اثربخشی بهتر باید دانه‌ها با مقدار زیادی آب یا مایعات مصرف شود چرا که موسیلاژ سطح دانه‌ها برای حجیم شدن احتیاج به آب زیادی دارد تا عملکرد آن به حداکثر برسد.مصرف اسفرزه بهتر است همراه با مایعات یا آب زیادتر از حد معمول باشد؛ بزرگسالان یک قاشق غذاخوری پر را در یک استکان ریخته و با مقداری آب مخلوط کرده، سپس آن را مصرف کنند و بلافاصله بعد از آن یک یا دو لیوان آب دیگر میل کنند و برای اثربخشی ایده‌ال آن می‌توان به مدت 3 روز این کار را تکرار کرد تا عملکرد آن به حداکثر برسد.همچنین برای کودکان 6 تا 12 ساله می‌توان نصف این مقدار را در صبح و شب مصرف کرد و برای کودکان زیر 6 سال بهتر است با مشورت پزشک استفاده شود. مقدار مصرف متوسط اسفرزه ، 1 تا 2 بار در روز است. شروع و مصرف ناگهانی و مقدار نسبتا زیاد اسفرزه ممکن است باعث نفخ شدید و بزرگ شدن شکم شود که برای جلوگیری از این مسئله باید از کم شروع و به سه بار در روز رساند و یا دوره درمان را طولانی‌تر کرد.در مورد تداخل اسفرزه با دیگر مواد معدنی (از جمله کلسیم، منیزیم، مس و روی)، ویتامین B12، گلیکوزیدهای قلبی و مشتقات کومارین باید گفت که مصرف خوراکی هم‌زمان اسفرزه باعث کاهش جذب و طول اثر کاربامازپین می‌شود که باید مصرف این گونه داروها را به طور جداگانه و با حداکثر زمان مصرف، بین این داروها و اسفرزه تنظیم کرد.

گیاهان دارویی مفید برای دستگاه گوارش

2- سنا؛ بهترین گیاه برای تخلیه روده در اعمال جراحی و یا عکسبرداری از روده‌ها

سنا بهترین گیاه برای درمان یبوست است. این گیاه اثر مسهلی نسبتا قوی داشته و برای تخلیه روده در اعمال جراحی و یا عکسبرداری از روده‌ها استفاده می‌شود. بهتر است سنا از فرآورده‌های صنعتی آن که به شکل قرص است مصرف شود اما نیم تا یک گرم از برگ سنا به صورت دم کرده یا جوشانده با یک لیوان آب در روز نیز می‌تواند استفاده شود که محلول تهیه شده بسیار تلخ است.

دردهای شکمی و تنبلی روده‌ها پیامد مصرف بیش از حد سنا

مصرف بیش از حد این گیاه می‌تواند سبب دردهای شکمی، دل پیچه و تنبلی روده‌ها را در پی داشته باشد؛ برای جلوگیری از تنبلی روده‌ها و عوارض طولانی مدت سنا بهتر است پس از یک یا دو هفته مصرف آن قطع شود. سنا در حاملگی و شیردهی منع مصرف دارد چرا که مدارکی مبنی بر اثرات موتاژنیک و ژنوتوکسیک گزارش شده است. همچنین میوه سنا برای کودکان مناسب است و اثری ملایم‌تر از برگ دارد و مقدار مصرف آن همانند برگ است.

گیاهان دارویی مفید برای دستگاه گوارش

3- شیرین‌بیان؛ ضدالتهاب راههای تنفسی

شیرین‌بیان از قدیم به عنوان بهترین جلوگیری کننده و درمان کننده التهاب و زخم‌های معده مورد مصرف بوده است.خلط آور، ضد سرفه و ضدالتهاب بودن قسمت‌های فوقانی راه‌های تنفسی از دیگر اثرات مهم این گیاه است.نحوه مصرف شیرین‌بیان بدین ترتیب است که 2 تا 15 گرم پودر ریشه را می‌توان روزانه در یک لیوان آب ریخته و به مدت 5 دقیقه جوشاند سپس آن را صاف و در یک یا چند نوبت مصرف کرد که این مقدار حاوی حدود 200 تا 800 میلی‌گرم گلی‌سریزین بوده که مقدار مجاز مصرف گلی‌سریزین در روز 2 دهم میلی گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن است.مصرف روزانه بیش از 50 گرم به مدت بیش از 6 هفته شیرین‌بیان ممکن است باعث عوارضی از جمله احتباس آب در بدن، کاهش سدیم، افزایش پتاسیم و فشار خون شود؛ بنابراین افرادی که دارای پرفشاری خون بوده و یا زمینه آن را دارند باید فراورده‌های شیرین‌بیان را با احتیاط مصرف کنند.برای افرادی که دارای پرفشاری خون هستند، فرآورده‌هایی از شیرین‌بیان تهیه شده که دارای گلی‌سریزین کمتری است که به نام فرآورده‌های دگلی‌سریزه در بازار موجود است همچنین بی‌خطر بودن آن در دوران بارداری و شیردهی به اثبات نرسیده و بهتر است مصرف نشود.

گیاهان دارویی مفید برای دستگاه گوارش

4- بابونه؛ مرهم زخم‌های سطحی گوارش

بابونه گیاهی است علفی و در اکثر نقاط ایران می روید. بابونه شیرازی به عنوان تقویت کننده معده، ضد خونریزی، ترمیم کننده زخم‌های سطحی و ضد اسپاسم گوارشی مصرف سنتی دارد.به منظور تهیه چای بابونه یک لیوان آب جوش را با 1 تا 2 گرم از گل‌های خرد شده مخلوط کنید و پس از 15 دقیقه آن را صاف و مصرف کنید این میزان می‌تواند تا 3 بار در روز تکرار شود و برای کودکان می‌توان از همین روش استفاده کرد فقط میزان گیاه در هر نوبت2 گرم باشد.

بابونه را همزمان با داروهای وارفارین و سیکوسپورین مصرف نکنید

مصرف بابونه و فراورده‌های حاوی آن در افرادی که حساسیت به گرده‌های علف هرز دارند، مضر است. مصرف آن در بارداری منع شده اما در دوره شیردهی عوارض جانبی گزارش نشده است.مصرف همزمان بابونه با داروهایی مثل وارفارین و سیکوسپورین تداخل دارویی دارد و افرادی که این داروها را مصرف می‌کنند باید از بابونه پرهیز کنند.بابونه دشتی نوع دیگر بابونه موجود در بازار دارویی ایران است. این گیاه مجموعه کاپیتول‌های دکمه‌ای شکل زرد رنگ و یا گل‌های کوچک زرد رنگ و لوله‌ای شکل است که به عنوان، ضدخونریزی و تقویت کننده معده و ضد عفونی کننده و ترمیم کننده و نیز شستشو دهنده و ایجاد کننده رنگ طلایی برای مو مصارف سنتی دارد.

گیاهان دارویی مفید برای دستگاه گوارش

5- نعنا، ضد دردهای گوارشی و رفع سردی

نعنا، عرق نعنا و اسانس آن به عنوان ضد نفخ، تسهیل کننده هضم غذا، ضد دردهای گوارشی و رفع سردی، مصرف سنتی دارند.نعنا به دوگونه نعنا قمی و نعنا فلفلی یا سوسنمبر است که اکثر خواص آن مربوط به وجود منتول در اسانس آن است و شامل اثرات ضد نفخ، ضد درد، ضد اسپاسم، ضداحتقان و صفرا آور است.مصرف گیاه نعنا و یا عصاره‌های آن حتی در طولانی مدت ایجاد عارضه نمی‌کنند و عوارض احتمالی اکثرا به اسانس و یا منتول در فراورده مربوط می‌شود.تهیه چای از گیاه نعناع: 2 گرم از برگ خرد شده نعنا را با یک استکان آب جوش مخلوط و پس از 10 دقیقه صاف کرده و مصرف شود.استفاده از اسانس خالص نعنا در التهاب و زخم به صورت موضعی یا خوراکی ممنوع!به دلیل ایجاد تحریک، التهاب و زخم، هیچ‌گاه نباید از اسانس خالص نعنا به طور موضعی یا خوراکی استفاده کرد. گزارشی مربوط به تداخلات دارویی، غذایی، مصرف در حامگی و شیردهی یا عوارض دیگر وجود ندارد و به نظر می‌رسد مصرف در حد دارویی آن بی‌عارضه باشد. با این حال ممکن است باعث کاهش شیر مادران شود که باید با احتیاط آن را مصرف کنند.

شیرین‌بیان از قدیم به عنوان بهترین جلوگیری کننده و درمان کننده التهاب و زخم‌های معده مورد مصرف بوده است.

فرآورده خوراکی نعنا از گونه Spicata توسط صنایع دارویی در حال حاضر تولید می‌شود که به صورت قطره‌ای به نام «کارمینت» در داروخانه‌ها وجود دارد و این قطره برای رفع نفخ، درد واسپاسم بسیار ایده آل بوده و عملکرد آن بین 10 تا 15 دقیقه است.

منبع: ایسنا – دکتر نرگس ساداتی، متخصص فارماکوگنوزی

گیاهان دارویی مفید برای دستگاه گوارش

درمان سردرد با نوشیدنی خوش عطر

درمان سردرد با نوشیدنی خوش عطر

سردرد,بیماری سردرد,سردرد در بارداری,علائم سردرد,درمان سردرد,درمان سردرد با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان سردرد,سردرد را چگونه درمان کنیم,سردرد در کودکان,سردرد در بزرگسالان,سردرد در نوزادان,سردرد در بهار,سردرد در تابستان,سردرد در پاییز,سردرد در زمستان,آشنایی با سردرد,همه چیز در مورد سردرد,سردرد واگیردار است,سردرد و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان سردرد

درمان سردرد با نوشیدنی خوش عطر

به گزارش بی اس ام اس : یاس امین الدوله،گل های معطر سفید، زرد یا صورتی رنگی دارد که در چین و ژاپن از آن به عنوان داروی گیاهی استفاده می شود.چای گل یاس امین الدوله که از ترکیب نصف فنجان گل در یک فنجان آب جوش پس از ۱۰ دقیقه آماده می شود حاوی ترکیبات مغذی فراوانی است و نوشیدن سه فنجان از آن در روز مشکلی را به وجود نخواهد آورد.از قدیم از گل های این درخت برای بهبود علائم آسم استفاده می شده است براساس تحقیقات انجام شده، اینوسیتول، تانین، لوتئولین و روغن های فرار از بیشترین ترکیبات چای گل یاس امین الدوله است که علاوه بر تأمین بسیاری از مواد معدنی ضروری برای سلامت بدن، سردرد را به میزان قابل توجهی تسکین می دهد.

درمان سردرد با نوشیدنی خوش عطر

ترکیبات ضدعفونی کننده موجود در این چای، التهاب مثانه را کاهش داده و عفونت های مجاری ادراری را بهبود می بخشد.رشد گروهی از باکتری ها مانند سالمونلا، استرپ، استاف و توبرکلوزسیس که بیماری هایی از قبیل گلودرد، سل و مسمومیت های غذایی را ایجاد می کنند به دنبال مصرف منظم این دم کرده گیاهی کاهش پیدا می کند.مصرف دم کرده گل یاس در دوران سرماخوردگی، درد مجاری تنفسی را تسکین داده و مخاط آن را نرم می کند. تب ناشی از سرماخوردگی و تهوع و استفراغ به دنبال هپاتیت C نیز از دیگر عوارضی است که با استفاده از این نوشیدنی بهبود پیدا می کند.

منبع:روزنامه ایران

درمان سردرد با نوشیدنی خوش عطر

تقویت کننده و ضد ریزش موی سر

تقویت کننده و ضد ریزش موی سر

ریزش موی سر,بیماری ریزش موی سر,ریزش موی سر در بارداری,علائم ریزش موی سر,درمان ریزش موی سر,درمان ریزش موی سر با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان ریزش موی سر,ریزش موی سر را چگونه درمان کنیم,ریزش موی سر در کودکان,ریزش موی سر در بزرگسالان,ریزش موی سر در نوزادان,ریزش موی سر در بهار,ریزش موی سر در تابستان,ریزش موی سر در پاییز,ریزش موی سر در زمستان,آشنایی با ریزش موی سر,همه چیز در مورد ریزش موی سر,ریزش موی سر واگیردار است,ریزش موی سر و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان ریزش موی سر

تقویت و ضد ریزش موی سر گیاهی

به گزارش بی اس ام اس : به گفته محققان تعداد موهای سرحدودا 100000تار است وریزش نرمال تا 100 تار در روز می باشد.ریزش موهای سربه چند عامل بستگی داردکه عبارتند از:

1)عوامل فیزیکی:حالت دادن نامناسب مو – بیگودی – بازی کردن و….

2)عوامل شیمیایی:شامپو – رنگ شیمیایی و ….

3)برخی بیماریها: کچلی- حصبه و…..

4)وراثت:ارث از خانواده

5)عامل تغذیه:رژیم غذایی نامناسب

((نسخه های سبز طلایی تقویت و ضد ریزش موی سر)):

الف)تقویت و ضد ریزش موهای خشک و معمولی(موها از سه روز به بالا چرب میشود ):

25گرم سیاه دانه +25گرم تخم مورد + 50 گرم گل ریواس + 25گرم گل بابونه شیرازی + 50 گرم برگ مورد + 50 گرم گل شیراز(گل سرشور)+50 گرم گل ختمی + 25 گرم گیاه دم اسب + 25 گرم شلتوک گندم یا برنج+50 گرم تخم شنبلیله.

تمامی مواد گیاهی بالا را کاملا ساییده سپس دو قاشق غذاخوری با مقداری آب مخلوط کرده وبه مدت 10 دقیقه روی سر بگذارید و بعد با آب گرم بصورت ملایم بشویید.(دو بار در هفته کافی است).

لازم به ذکر است که مواد گیاهی فوق اصلا موها را رنگ نمی کند.

برای شستشوی سرمیتوانید از صابونهای مخصوص موهای خشک و معمولی ویا از شامپو ملایم بچه استفاده کنید،که با این کار ریزش مو را به حد اقل می رسانید.

روغن های گیاهی نیز برای تقویت موها بسیار موثر هستندمهمترین نتیجه استفاده از روغن های گیاهی بیشتر برای تقویت موهای خشک وجلوگیری از شوره سر میباشد.

طریقه استفاده از روغنهای گیاهی به این صورت است که : مقدارکمی روغن را با نوک انگشت به پوست سر ماساژ میدهیم، دراین صورت احتیاج به شستشوی بعد ازماساژ نداریم .همچنین برای استفاده از روغن برای ابرو ،یک قطره روغن را به موازات ابرو(چسبیده و بالای ابرو)روی پوست میکشیم.از مهمترین روغنها میتوان به روغن های:بابونه – مورد – بنفشه – فندق – سیاه دانه – بادام تلخ- زیتون و…. اشاره کرد.

نرم کننده مو گیاهی:

از نرم کنندهای گیاهی مخلوط 50گرم گل سرشور(گل شیراز) با 50 گرم گل ختمی و10 گرم کتیرای شیشه ای است که آنها را کاملا ساییده وبعد از شستشوی سر، یک قاشق غذاخوری ازآن را با مقداری آب گرم مخلوط و موهایتان را با آن بشویید،در اینصورت موهای نرمی خواهید داشت.

حالت دهنده گیاهی:

ازبهترین حالت دهندها که تقویت کننده گیاهی نیز به حساب می آید ، می توان به ژل کتیرای طبیعی اشاره کرد.طریقه استفاده از این ماده گیاهی به این صوررت است که مقداری از ژل را با کف شامپو یا صابون با هم روی سر ماساژ و بعدا شستشو انجام می دهیم.همچنین برای حالت دادن به مو ، ابتدا موها را خیس کرده سپس مقداری از ژل را به موها مالش داده و سپس شانه میزنیم، بعد از چند رقیقه موهایمان خوش حالت و براق میشود. امتحان کنید!

تقویت و ضد ریزش موی سر گیاهی

طریقه ساخت ژل کتیرای طبیعی:

یک قاشق مرباخوری از کتیرای شیشه ای ساییده شده را داخل یک لیوان آب سرد ریخته پس از 12 ساعت ژل طبیعی بدست می آید،این ژل چون دارای مواد نگهدارنده نیست پس ازچند روز بوی ترش میگیرد پس آن را داخل یخچال نگهداری کنید و تا هفته ها از آن استفاده کنید.

ب)تقویت و ضد ریزش چرب(موها هر روز یا یکروز درمیان چرب می شود):

25گرم سیاه دانه + 25گرم تخم مورد + 25 گرم شلتوک گندم یا برنج + 25گرم گل بابونه شیرازی + 50 گرم گل ریواس + 50 گرم سدر + 25گرم گیاه دم اسب+50 گرم برگ مورد+50گرم تخم شنبلیله

تمامی مواد گیاهی بالا را کاملا ساییده سپس دو قاشق غذاخوری با مقداری آب مخلوط کرده وبه مدت 10 دقیقه روی سر بگذارید و بعد با آب گرم بصورت ملایم بشویید.(سه بار در هفته کافی است).

لازم به ذکر است که مواد گیاهی فوق اصلا موها را رنگ نمی کند.

برای شستشوی سرمیتوانید از صابونهای مخصوص موهای چرب استفاده کنید،مانند:صابون سدر – صابون زرد مراغه و …..

تقویت کننده و ضد ریزش موی سر

دید و بازدیدهای نوروزِی مشکلات قلبی را کاهش می دهد

دید و بازدیدهای نوروزِی مشکلات قلبی را کاهش می دهد

مشکلات قلبی,بیماری مشکلات قلبی,مشکلات قلبی در بارداری,علائم مشکلات قلبی,درمان مشکلات قلبی,درمان مشکلات قلبی با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان مشکلات قلبی,مشکلات قلبی را چگونه درمان کنیم,مشکلات قلبی در کودکان,مشکلات قلبی در بزرگسالان,مشکلات قلبی در نوزادان,مشکلات قلبی در بهار,مشکلات قلبی در تابستان,مشکلات قلبی در پاییز,مشکلات قلبی در زمستان,آشنایی با مشکلات قلبی,همه چیز در مورد مشکلات قلبی,مشکلات قلبی واگیردار است,مشکلات قلبی و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان مشکلات قلبی

مشکلات قلبی, دید و بازدید

به گزارش بی اس ام اس دکتر فرهادحاج شیخ الاسلامی متخصص قلب وعروق گفت:«دید وبازدیدهای سال نو اگربا هدف تازه شدن دیدارها و فراموش کردن گلایه ها وسبک کردن بار غصه های خود و دیگران انجام شود منجر به کاهش تنش های روحی و بهبود وضعیت جسمانی فرد و کاهش عوارض قلبی و عروقی میگردد،امیدوارم این هدف در هنگام دید و بازدید مد نظر همه باشد.»دکترفرهاد حاج شیخ الاسلامی درپاسخ به این سوال که افراد مبتلا به بیماری قلبی درمصرف آجیل و شیرینی وسایر تنقلات در ایام عید چه نکاتی را باید رعایت کنند گفت:«باتوجه به اینکه بیماران قلبی ازنظر مصرف نمک و مواد قندی باید تحت کنترل باشند،استفاده از آجیل های نمک سود وشیرینی توصیه نمی شود ورعایت این مسئله در افرادی که دچار نارسایی قلبی و یا بیماری دیابت و فشار خون هستند ازاهمیت ویژه ای برخوردارمی باشد.»وی در رابطه با مصرف مواد غذایی افراد مبتلا به بیماری قلبی در نوروز گفت:«رعایت اعتدال در مصرف مواد غذایی به همه افراد دچار زمینه بیماری قلبی و عروقی توصیه میشود،وعده های غذایی سنگین و چرب منجر به افزایش خطر سکته قلبی و تشدید نارسایی قلبی میگردد.»این متخصص قلب وعروق تاکید کرد:«ازجمله تاثیرات بسیار منفی افزایش مصرف مواد غذایی، افزایش وزن است.هم چنین ذکر این نکته حائزاهمیت است که اسراف در مصرف شکلات،کاکائو و نوشیدنی های حاوی این  گونه مواد ویا الکل منجر به افزایش ضربان قلب و بروز نامنظمی ضربان قلب میشود.»دکتر حاج شیخ الاسلامی دررابطه با انجام ورزش و فعالیت های بدنی در ایام نوروز به بیماران مبتلا به ناراحتی های قلبی توصیه کرد:«درصورتیکه پزشک معالج ممنوعیتی در نظر نگرفته باشد انجام تمرینات سبک ورزشی در حدی که منجر به احساس خستگی شدید و یا درد وسنگینی سینه وتنگی نفس نشود،ایرادی ندارد و برای بیماران قلبی مفید هم خواهد بود.

مشکلات قلبی, دید و بازدید

پیاده روی در هوای پاک روزانه بیست تا سی دقیقه برای حفظ سلامتی به همه افراد توصیه میشود.»دکتر حاج شیخ الاسلامی،متخصص قلب وعروق با بیان اینکه هنگام سفر در این ایام بیماران داروهای خود را با خودهمراه داشته باشند و رژیم غذایی توصیه شده خود را رعایت کنندتاکید کرد :« از مصرف خوراکی ها و آشامیدنی هایی که توسط افراد در شرایط غیر بهداشتی در بین راه و یا مسافرخانه ها تهیه میشود حتی الامکان خوداری کنند،ساعت خواب و استراحت منظمی داشته باشند و از کم خوابی و خستگی شدید پرهیز کنند.»وی درادامه گفت:«درصورتیکه افراد با وسیله شخصی سفر میکنند در بین راه برای تحرک عضلات و مصرف آب سالم توقف واستراحت  نمایند.»دکتر فرهادحاج شیخ الاسلامی متخصص قلب وعروق درپایان گفت:«دید و بازدیدهای سال نو اگر با هدف  تازه شدن دیدارها و فراموش کردن گلایه ها و سبک کردن بار غصه های خود و دیگران انجام شود منجر به کاهش تنش های روحی و بهبود وضعیت جسمانی فرد و کاهش عوارض قلبی و عروقی میگردد،امیدوارم این هدف در هنگام دید و بازدید مد نظر همه باشد.»
منبع:salamatnews.com

دید و بازدیدهای نوروزِی مشکلات قلبی را کاهش می دهد

قالب ژله جادویی

خرید اینترنتی قالب ژله جادویی

خرید پستی قالب ژله جادویی از فروشگاه اینترنتی جفت 6

فروشگاه قالب ژله جادویی,فروش قالب ژله جادویی,فروش اینترنتی قالب ژله جادویی,فروش آنلاین قالب ژله جادویی,خرید قالب ژله جادویی,خرید اینترنتی قالب ژله جادویی,خرید پستی قالب ژله جادویی,خرید ارزان قالب ژله جادویی,خرید آنلاین قالب ژله جادویی,خرید نقدی قالب ژله جادویی,خرید و فروش قالب ژله جادویی,فروشگاه رسمی قالب ژله جادویی,فروشگاه اصلی قالب ژله جادویی,بهترین قالب ژله جادویی,،فروشگاه قالب ژله جادویی,فروشگاه اینترنتی قالب ژله جادویی,قالب ژله جادویی جدید,خرید قالب ژله جادویی جدید,خرید اینترنتی قالب ژله جادویی جدید,خرید پستی قالب ژله جادویی جدید,خرید ارزان قالب ژله جادویی جدید,خرید با تخفیف قالب ژله جادویی,قالب ژله جادویی اصل,خرید قالب ژله جادویی اصل,خرید اینترنتی قالب ژله جادویی اصل,خرید پستی قالب ژله جادویی اصل,فروش قالب ژله جادویی اصل

قالب ژله جادویی

با توجه به اینکه سفره آرایی و تزیین سفره بسیار مورد توجه خانم های خانه دار در مجالس و مهمانی ها می باشد.تهیه و تزیین ژله نیز بسیار مورد توجه است.فروشگاه اینترنتی جفت 6 با ارائه قالب ژله جادویی این کار را برای شما آسان نموده است.قالب ژله جادویی از جنس پی وی سی است و دارای 12 قالب در هر بسته است و هرگز ژله به بدنه اش نمی چسبد.قالب ژله جادویی کارکردی آسان دارد و به آسانی شسته می شود.هم اکنون می توانید قالب ژله جادویی را زا فروشگاه اینترنتی جفت 6 خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید

خرید قالب ژله جادویی

قالب ژله Shot Cups
جنس بدنه: PVC
12 قالب در هر بسته
قابل استفاده برای انواع دسرها: ژله،کرپ،کارامل،موس و …
بدون چسبیدن ژله به بدنه
ظرفیت هر قالب: 60ml/2 oz
کارکرد آسان
شستشوی آسان
طراحی متفاوت
دارای 4 رنگ مختلف در هر بسته
خرید اینترنتی قالب ژله جادویی
قیمت : 15,000  تومان -قیمت نقدی : 13500 تومان
خرید پستی
خرید پستی قالب ژله جادویی
خواص ژله :
برای پوست خوب است

 برای عملکرد کاهش و افزایش وزن خوب است

 سیستم ایمنی بدن را ارتقاء می دهد

برای سلامت مو خوب است

به کاهش کلسترول بد کمک می کند

برای التهاب و ورم مفاصل خوب است

استرس را کاهش می دهد

ناهنجاری های پوست را کاهش می دهد


قیمت این محصول 15000 تومان

قیمت : 15,000  تومان
خرید پستی

قالب ژله جادویی