درمان سرطان مری با عمل جراحی

درمان سرطان مری با عمل جراحی

انواع مختلفی از جراحی های مری وجود دارد که به محل تومور به مری بستگی دارد. جراح ممکن است تمام مری و یا فقط بخشی از آن شامل تومور باشد. معمولا جراح بخشی از مری را، همراه با گره های لنفاوی و بافت های اطراف، از بین می برد. بخشی از معده یا حتی همه آن ممکن است برداشته شود. یک فرد می تواند با دکتر خود در مورد این جراحی مشورت کند. یک پزشک بر روی سینه و یا شکم برای برداشتن تومور استفاده می کند. در اغلب موارد، پزشک معده را معالجه می کند و آن را به بقیه مریض متصل می کند یا از قسمت روده برای اتصال مری به معده استفاده می کند. اگر معده برداشته شود، جراح بخشی از روده را برای اتصال مری باقی مانده به روده کوچک استفاده می کند. در طول جراحی، پزشک ممکن است لوله را به بدن متصل کند تا بدن او را تغذیه کند. این لوله به شما کمک می کند غذای مورد نیاز برای بازیابی کامل را دریافت کنید. فرد ممکن است چند روز پس از جراحی احساس درد کند. اما داروهای ضد درد برای کاهش درد استفاده می شوند. قبل از جراحی، باید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود در مورد چگونگی کاهش درد مشورت کنید. این روش ها پس از درد برای از بین بردن درد استفاده می شود. کارکنان پزشکی محل های برش و جراحی را از لحاظ نشت مواد غذایی بررسی خواهند کرد. آنها همچنین برای پنومونی و دیگر عفونت ها، مشکلات تنفسی، خونریزی و سایر مشکلات را بررسی می کنند و در صورت لزوم درمان های اضافی را تجویز می کنند. بسته به نوع عمل جراحی، زمان بهبودی بیمار می تواند از فرد به بیمار متفاوت باشد، اما بیمار معمولا حداقل یک هفته در بیمارستان بستری می شود.
درمان سرطان مری با طب سنتی

برای درمان سرطان مری با طب سنتی، تحت نظارت یک پزشک آموزش دیده و با تجربه، مراحل زیر را دنبال کنید. خوردن صنوبر در صبح شب قبل از خواب را بخورید. استفاده از سبزیجات برگ سبز تیره، سیب، گیلاس، انگور، خربزه، پیاز، نخود، انواع لوبیا، آلو و کدو تنبل. داروهای شفیعی، ماری جوانا سننا، تری فیدیل، سیف (دارو ترکیبی) نیز برای درمان استفاده می شود تحت نظارت پزشک متخصص با تجربه در طب سنتی
امید به زندگی برای افراد مبتلا به سرطان مری

اگر سرطان در مراحل اولیه تشخیص داده شود، احتمال موفقیت بیمار بدون سرطان تا 5 سال پس از درمان به خوبی ثبت می شود. متأسفانه، بیشتر سرطان های مری تنها تشخیص داده می شود که بیمار برای مشکل بلعیدن به دکتر می رود. در این مورد، هیچ شفا نمی تواند از گسترش آن جلوگیری کند، چرا که هر دو مرحله آخر سرطان و مری بسیار ضعیف هستند.
مرحله سرطان مری

سیستم معمولی برای تکامل سرطان مری است که سیستم TNM معرفی شده توسط کمیته مشترک سرطان آمریکا (AJCC) است. سیستم TNM، بر اساس اطلاعات از سه شاخص اصلی، مرحله پیشرفت سرطان را مشخص می کند: شاخص T نشان دهنده اندازه تومور اولیه و نحوه رشد آن در مری و اندام های نزدیک آن است. شاخص N نشان دهنده گسترش سرطان به گره های لنفاوی مجاور است. شاخص M نشان می دهد که سرطان مری به مرحله متاستاز رسیده است (گسترش به اندام های دور).
اثرات درمان سرطان مری

در بیشتر موارد درمان و درمان قطعی وجود ندارد. سرطان مری به سرعت رشد می کند. اغلب هنگامی که یک بیمار از پزشک بازدید می کند و با بیماری وی تشخیص داده می شود، سرطان در مراحل پیشرفته آن قرار دارد. با این حال، پیشرفت روشهای جراحی، پرتودرمانی و شیمی درمانی، امید به زندگی و آسایش بیماران در طول زندگی را بهبود داده است.
پیشگیری از سرطان مری

از آنجا که علل سرطان مری مشخص نیست، روش ایمن برای جلوگیری از اطمینان 100٪ وجود دارد که فرد تحت تاثیر قرار نمی گیرد. همیشه از الکل و سیگار جلوگیری کنید. برای بررسی های دوره ای پزشکی بپرسید و به هر گونه تغییر در عملکرد قسمت های بدن توجه داشته باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.